Kategórie

Najpredávanejšie

Všetky najpredávanejšie

Reklamačné podmienky

1. Všeobecné ustanovenia

Reklamačný poriadok popisuje bežnú obchodnú spoluprácu medzi kupujúcim a predávajúcim...

Reklamačné oddelenie: e-mail: info@lpelektronik.sk; tel.č: +421 54 788 15 22

2. Dĺžka záruky

Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim, t.j. dňom uvedeným v záručnom liste. Zákonná záručná doba je všeobecne 24 mesiacov...

3. Záručné podmienky

Kupujúcemu sa odporúča, aby bezprostredne pri dodaní tovaru prekontroloval spolu s dopravcom stav zásielky...

4. Spôsob vybavenia reklamácie

V prípade, že tovar nie je pri prevzatí kupujúcim v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len "rozpor s kúpnou zmluvou"), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve...

5. Spotrebný materiál

Záruka sa podľa zákona nevzťahuje na opotrebenie spôsobené obvyklým užívaním veci a nemožno ju tak zamieňať so životnosťou výrobku...

6. Záručný servis

Na tovar predávaný s dlhšou zárukou ako 24 mesiacov je zabezpečovaný po uplynutí lehoty 24 mesiacov tzv bezplatný servis. V prípade vady tovaru po lehote 24 mesiacov bude takýto tovar prijatý do servisu a bude opravený alebo vymenený za iný kus s rovnakými alebo lepšími parametrami. Ak ani jedno z týchto riešení nebude možné, bude vystavený dobropis. Predávajúci sa zaväzuje takýto servis ukončiť v lehote 30 dní od prijatia tovaru.

7. Vybavenie reklamácie

Ak ste si zakúpili tovar a na výrobku sa objavila chyba, ale výrobok je v záruke, máte možnosť tovar reklamovať.

Stiahnite si reklamačný formulár (PDF) a riadne ho vyplňte. Následne ho spolu s reklamovaným tovarom zašlite na adresu:

 

LP elektronik, s.r.o.

Sovietskych hrdinov 80/41

089 01 Svidník

tel.č. 054/7881522

e-mail: info@lpeletronik.sk

Odporúčame, aby súčasťou reklamácie bol riadne vyplnený tento formulár, ktorý opisuje závadu a vzniknutý problém na tovare, kópiu faktúry, ktorá zároveň slúži ako záručný list. Odporúčame tiež uviesť číslo Vášho bankového účtu v prípade vrátenia peňazí. Náklady na prepravu reklamovaného tovaru nehradí spoločnosť LP elektronik, s.r.o. Všetky náklady na prepravu od spotrebiteľa k predávajúcemu nesie kupujúci podľa smernice 2011/83/EÚ o právach spotrebiteľov. 

Reklamácia bude vybavená v zákonom stanovenej lehote. Pre zistenie aktuálneho stavu Vašej reklamácie kontaktujte prosím reklamačné oddelenie: info@lpelektronik.sk